loading...

Sales Akadémia

Csak annak, csak annyiért, csak olyat.

Az online reklámköltés minden évben egyre növekszik. Az ügyfelek pedig egyre pontosabb találatot, egyre hatékonyabb hirdetési és árazási technikákat várnak a tapasztalt ügynökségektől. A Sales Akadémián a legjobb sales gyakorlatokat mutatjuk meg a résztvevőknek, hogy az ügyfeleknek leessen az álluk!

Felhívjuk figyelmedet, hogy a negyedévente megrendezett Sales Akadémiákra kizárólag a Google Partnersben regisztrált, Partners jelvénnyel rendelkező ügynökségi tagjaink tudnak jelentkezni, akik már rendelkeznek AdWords minősítéssel. A Google Partnersben regisztrált, jelvénnyel rendelkező tagok automatikusan emailben kapnak értesítést a legújabb Sales tréningjeinkről.

Ezen a kurzuson maximum 25 fő vehet részt.


 

Kinek szól?

Elsősorban azon Partners jelvénnyel rendelkező ügynökségi vezetőknek és  értékesítési csoportvezetőknek, akik szeretnék fejleszteni sales tudásukat, és a jövőben tervezik csapatuk és online marketinges tevékenységi körük bővítését. Ha a fentiek rád is vonatkoznak, ne habozz, várunk szeretettel a következő két napos Sales Akadémiánkon, ahol a legalapvetőbb sales ismeretek mellett a csapatbővítéshez és salesforce ösztönzéshez szükséges különféle fogásokat is bemutatja nektek Gandera Balázs az Intrentől.
Kérjük, vegyétek figyelembe, hogy egy ügynökségtől maximum két jelentkezést áll módunkban elfogadni. (Optimális esetben a CEO és a Sales vezető.)

 

Mit hozz magaddal?

A kurzusok előadótermi interaktív képzések, ezért a legtöbben általában az előadást aktívan követik, bekapcsolódnak és jegyzetelnek. Laptopok használatára nem lesz szükség, bár internet hozzáférés biztosított a Ground területén.

 

Amiről biztosan lesz szó:

- Értékesítési filozófia és alapelvek
- Az értékesítési ciklus
- Leadek, avagy az értékesítési csoport oxigénje
- A tökéletes bemutató: az értékesítés művészete
- Az ajánlattételi eljárás: a győzelem kulcsa az eljárás megértése
- Úton a megállapodás felé: árképzés és tárgyalás 
- Az értékesítést támogató rendszerek
- A partnerség szerepe: hogyan hozhatjátok ki a legtöbbet a Google Partners programból?
- Együttműködés harmadik felekkel